Búzamentes müzli

Búzamentes müzli

Napjainkban sokan követnek különböző diétákat, akár saját elhatározásból, akár valami intolerancia vagy allergia miatt nem ehetnek bizonyos összetevőket (például glutént) tartalmazó ételeket. Célunk, hogy megoldást biztosítsunk számukra is.  A glutén elkerülése rendkívül nehéz és összetett feladatnak tűnhet, azonban szerencsére számos természetes lehetőség van, hogy ízletes búzamentes müzli készülhessen, ezáltal biztosítva a reggeli gluténmentességét. Nézzünk pár alternatívát, amit kész müzlijeinkben is előszeretettel használunk, valamint a mixelés során te magad is választhatsz.

 

müzli, búzamentes

  1. Hajdina

Rendkívül gazdag vitaminokban nagy mennyiségben tartalmaz mangánt, rezet, magnéziumot, foszfort és nem utolsó sorban rostokat.            Diéta kiegészítésére is nagyszerű lehetőség, pozitív élettani hatásai miatt.

  1. Amaránt

Származását tekintve Mexikóból, illetve Dél-Amerikából érkezett. A maja nép fő eledele volt, ami nem véletlen, hiszen rendkívül gazdag vasban, kalciumban, emellett pedig teljes értékű fehérjeforrás is.

  1. Quinoa pehely

Teljes értékű fehérjeforrás, tehát remek lehetőség felturbózni a búzamentes müzli mix fehérje tartalmát.  Gazdag kalciumban, rostokban és magnéziumban, emellett foszfor tartalma is kiemelkedő. Dél-Amerikából származó növény, mely csak az utóbbi években lett igazán felkapott.

  1. Zabpehely

Kínálatunkban a megszokott zabpehely mellett gluténmentes zabpelyhet is találsz. A zab rendkívül gazdag rostban.

A felsorolt alternatívák mellett számos más lehetőség is rendelkezésre áll azok számára, akik valami oknál fogna nem fogyasztanak vagy fogyaszthatnak búzát illetve glutént.

Comments are closed