Az egyszerűen nagyszerű zabpehely

Az egyszerűen nagyszerű zabpehely

Rosttartalom – emésztés – vércukorszint – fogyókúra

A zabpehely számos jótékony hatása közül a legfontosabb az élelmi rost tartalma, ami igen jó hatással van az emésztőrendszerre. Nagymértékben hozzájárul a szervezet természetes méregtelenítéséhez, felszívja a vastagbélben lerakódó mérgeket, ledörzsöli a bélfalon megtapadt káros salakanyagokat.A vízben oldható rostok lassítják a felszívódást, ezáltal stabilizálódik a vércukorszint, így zabpehely a cukorbetegek számára is kedvező. Mivel a rostok hosszú időre teltségérzetet biztosítanak, így a zabpehely jó megoldás a fogyókúrában is.

 Vitaminok, ásványi anyag – jó közérzet – koleszterin – szív és érrendszer

Fontos szénhidrátforrás, feltölt energiával, így fokozza a fizikai és a szellemi teljesítményt. Emellett számos, a szervezet számára fontos összetevőt is tartalmaz: B-vitaminokat, amik – többek között – megnyugtatják az idegrendszert, E vitamint, cinket, foszfort, kalciumot, káliumot, mangánt, rezet, vasat és esszenciális zsírsavakat. Egyes kutatások szerint a zabpehely fogyasztása jótékonyan befolyásolja a szív és az érrendszer működését.

Cukor- Glutén- Adalékmentes

Ahhoz, hogy a zabpehely jótékony hatásait élvezhesd, nem mindegy, milyen zabpelyhet választasz. Kerüld az ízesített zabpelyheket, kásákat és egyéb dobozos reggeliző gabonákat, ezek többnyire nagy mennyiségű cukrot és egyéb adalékanyagot is tartalmaznak. Válassz helyette natur zabpelyhet vagy, ha gluténmentesen táplálkozol, akkor a garantáltan gluténmentes zabpelyhet. A natur zabpehely remek müzlialap, amit kedvedre turbósíthatsz liofilizált vagy aszalt és cukormentes gyümölcsökkel, olajos magvakkal. Légy kreatív, keverj egyet magadnak!

Comments are closed